★ Storm?

Trött trött trött. Omskyltning idag, skulle jobba 8-22 men det blev ändrat till kl 20 istället pga av lite saker men man kan säga att vi blev ganska så inlåsta!!! Ojojoj, hjälp för att vara inlåsta i ett mörkt kringlan. Knarrande ljud och läskiga saker överallt! TUR att det inte är vinter för då hade det varit kolsvart kan man säga, och TUR att jag inte var ensam! Jag hade min kollega som sällskap, som var så kissnödig att hon var tvungen att kissa i skurhinken *asg*  Nee, usch, tycker synd om henne, förstå hur kissnödig man är då. Stackarn!  Men trekvart efter så kom en turk vakt och räddade oss. Behöver jag säga att han glodde ner i min urringning? Hahahaha, Janet, jag hade linnet som vi båda köpte, du vet ju hur urringat det är, och sen min nya bh på det, det gillade han ;) Haha

Ååååååå imorgon är vi lediga! Hela familjen, guuuud va skönt!! Ojojoj, vågar knappt tänka på hur najjs det ska bli =)
Och på lördag är det den årliga grillfesten! Wihooo!!!! Ska bli så kuuuuul!!! Få umgås med vänner och bara ha kul, va så länge sen. Vi bara knegar och tar hand om varandra här hemma, jag och micke gör aldrig något kul tillsammans, men på lördag smäller det =)
Jag skulle vilja åka på kryssning...

Vilket halvt oväder det blev då, blåser som fasiken, jätte mysigt =) Älskar busväder!! Det är romantiskt, och spännande! Så nu vill vi ha ett rejält åskväder! Så Wille vaknar, så kan vi titta på blixtarna tillsammans =)  Han har aldrig sett ett åskväder...

Idag när jag åkte hem från jobbet så såg jag 2 rävar vid olika tillfällen! En rävunge vid väg kanten (skit söt!!!) och en springande räv med något stort i munnen. Vågar inte ens tänka på vad det var...Tänk om det var en katt? =(

Nä usch vad trött jag är, det får bli lite tabletter och sen i säng. Har ont i kroppen idag =(   Bara det inte börjar igen nu, har mått bra overkligt länge... Men knäna är röda så..you never know...

Nä vilket pladder det blev idag...bäst att sluta innan ni somnar!

God natt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0