★ stadsloppet...

Vilken jävla dag. Fy fan. Jag längtar så OTROLIGT mycket tills denns förbaskade sommarkampanj är över. Den är inte rolig på något sätt. Det är ruskigt synd om mig, det ska gudarna veta ;)

Ikväll var det stadsloppet, jag, Micke och William åkte ner och tittade på när min syrras man sprang. han var så duktig så! Jag är verkligen impad, en annan käkade hamburgare medans de andra hurtade. Haha =)
Men han såg inte ens trött ut ju när han kom springandes, helt sjukt. Och då var det ju ändå i slutet...
Sen gick vi förbi tullen, som var proppfull vid 21:30. Folk var så fulla så de inte kom in. Och vid Bomans står det VUXNA människor med systemet påse i handen och tok spyr. Spyan stod verkligen rätt ut, helt sjukt hur mycket det får plats i en mage. Sen va det massa spy kluttar på hela vägen också. Väldigt trevligt att vuxna människor grisar ner så förbannat. Vidrigt!!  När vi gick där och tittade på alla människor så kände jag bara... Nää?? Vad håller dom på med??
Jag föredrar verkligen familjelivet.

På söndag så åker jag till Katrineholm för att titta på en häst!!! En Tinker kille på 160 Cm:



Den här mys ponken ska förhoppningsvis komma hem till mig snart =)
Jag är kär redan....

Wille somnade kl 23 idag!! hoho. Eftersom vi var i Trosa på stadsloppet.
Han var lagom trött kan man säga... Jag med, efter den här mördar dagen! Så det blir soffan en stund, sedan så blir det sängen!! sköööönt

Å törstig...


Kommentarer
Postat av: Kenzie

Ååååh nu blir jag avis, han ser riktigt härlig ut! Puss

2008-06-28 @ 11:40:24
Postat av: Emelinda's blogg

Ahaaa nu ser jag, en totto på g. Vad kul för dig :) Fast mig lär du aldrig få med o träffa den där bjässen. Hästar tycker jag inte om, trots att jag är en sann djurvän :P

2008-06-29 @ 00:03:29
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: LINDA

Jag håller med emelinda... Mig får du inte heller med.. Hästar är läskiga.. Till å med min råtta är små rädd för tottosar... Han våga ju inte ens hälsa på boll!! Å inte jag hller för den delen... haha

2008-06-29 @ 14:21:54
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0