★ burr

Sitter här och fryser, måste duscha men det lockar inte när man är burrig. Då vill man hellre glida ner i ett skumbad med slutna ögon och bara fullkomligt njuta. Men nej, vi har ju som sagt en rutten duschkabin.

Vi fick ett infalls ryck förut och drog till Södertälje, kollade kakel på Coop men de hade ju inte ett skit! ärligt, de måste ha skojjat med mig??
Vi kom hem vid 21! Wille sov så skönt i bilen så =D  Sen somnade han om vid 21:30 å nu sussar han skönt =)
Gud, jag kommer inte ihåg när han drack välling sist?? Han vill aldrig ha längre...Stora killen!

Fan, träffade syrran på våran lilla tripp, my god vilken kula hon har fått!! Hon är i V.19 och värsta bulan.
En annan hade bara lite put i V.22 liksom...

Nä fan va trött jag är, måste duscha och jag har fan ingenting intressant att skriva om!

Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0