★ El bildo de bloggo

Väntar på att mina baguetter ska jäsa klart. Fullkornsbaguetter. Hur gott som helst. Och läskigt lätt att baka!
Jag känner mig så seg. Och låg. Är så trött på att vara hemma jämt. Fan, ge mig ett jobb. Någon gång ska jag väl få ett jobb? Varför är jag så ointressant? =(

Till middag blev det iaf ugnspannkaka. Lätt att göra när Micke jobbar.

image92

Här gräddas den =) Fullkornspannkaka. Eller som Wille säger- Kaka!

image93

Wille är redo för att ta ut den från ugnen.

image94

Vänta på maten?? Nej fy fan, jag tar en knäckemacka så länge!

image95

Mätt och belåten. Att ha långkalsonger på huvudet har blivit en ny superhet trend!

Måste bara springa iväg och slänga in baguetterna...wejt a minit.
Men bajs också, glömde visst är skära fåror i dem...Runk bulle! Eller ska jag säga runk baguette?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Så huslig o dutti du e gumman :P

2008-03-17 @ 09:32:59
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0