★ Glad Påsk

Hmmm, var är påskharen?? Jag vill ju ha påskägg?? Men vafan, jag får väl nöja mig med ett nytt kök ;)

Wille springer här och dukar bordet, vi är hungriga som små djur här... Det blir till att få äta i vardagsrummet på matsalsbordet då vårat köksbord ser ut såhär:

image98

Fint va??? Idag ska ju köket rivas så det blev tömning igår, men allt detta är sånt vi fortfarande kommer behöva mitt i rivningen.

Det bästa med att åka till svärmor är att man alltid får träffa Elvis, våran katt som bor där.
Min myspys kille somnade hos mig när jag låg och kollade på tv.

image99


image101

Måste ju tillägga att det är en filt jag har på mig. Ingen fleece tröjja från 80- talet! haha ;)

Lite irriterande är ju att jag tvättade igår, men fastnade framför  Den Utvalde på femman, så imorse när jag vaknar kommer jag ju på att tvätten ligger kvar i maskinen, alldeles instängd å sur. Så det är bara att tvätta om nu. Och jag tror inte Micke kommer ta sig tid att hänga upp den mitt i allt jobb? Eller?
Jag ska ju till mamma. Äh, den som lever får se.

Nu ska vi äta frukost här. Så hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0