★ Konstigt

usch, det känns så konstigt. William är inte hemma. Han är på dagis- utan oss! Vad konstigt...
Jag har städat och grejjat, satte mig här sen. Mikael målar skruvarna i trappen. Ingen Plutt som springer omkring här och för en massa oväsen. Men jag blir förvånad om han klarar att vara på dagis ända till kl 14. De ringer nog efter lunch kan jag tänka mig!

Bara jag hinner göra några ärenden... Först och främst duscha, sedan åka till optikern, järnaffärn och pappa. Måste hämta min jacka som har legat där i ett år typ...hehe.

Min pappa är så duktig med sin diabetes, han har tom fått förstora kläder. Så duktig är han på att undvika sockret! DUKTIG PAPPA!!! Men tycker synd om dig som ska behöva få dras med denna otäcka sjukdom.
                                                 ÄLSKAR DIG PAPPA!!!!!!


Ikväll är det hockey som gäller! WIIHOO!!!!  Djurgården- Linköping på Hovet. Ska bli så kul att få komma iväg och skrika och gorma lite. Så ska Linda få kika på sin snygging som är tänd på...Haha.

Usch, jag mår så illa. Kan inte bara mens helvetet komma nångång. Illamåendet kommer och går. Varför är det alltid så varje gång innan mens?? Onödigt tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0