★ lrjlgbrjihgek

Idag tillbringade vi förmiddagen i Trosa, på Vårdcentralen med William. Han var lite rosa i örat och halsen men inte tillräckligt för att få penecillin. Ingenting visades på halsodlingen och blodprovet var prima!
Så det var ju väldigt skönt, men ändå, varför äter han inte då??? *morr*

När Micke drog till jobbet så gick jag och snutt ut till lekparken

                                                          

Han ligger och sover som en stork nu, han ville sova redan kl 17 men nån måtta måste det vara! =)
Allt är så tråkigt när William sover och Micke jobbar. Man hamnar alltid här men finns ju inget att göra.
Ingen på msn alla har ju jämt "upptagen" "inte vid datorn" osv...Suck suck dubbel suck.

Idag har William fått nya strumpor, sockeplast. Och en ny pyjamas, på rea, 75:- Väldigt OK pris =)
Bra pyjamaser till väldigt bra pris, nere på stan på klädkammarn. In dit och kika vettja!

In till blomsteraffärn och skickade iväg en blombukett till svärmor. En liten uppiggande bukett eftersom vi smittade henne med magsjukan. Vi känner sån skuld. usch...
Då pratar Wille om nam-nam hela tiden så vi jublar över att han är hungrig!! WEEEEE!!!!!
Så in på Krilles, han får välja vad han vill, han vill ha en vurre. Tänkte jag skulle va snäll och låta han välja dricka själv också, då pekar han ut den färggladaste fantan av dem alla- och klämmer tummen i läskdörren!
Jag fattar ingenting och han bara står där och gråter och kommer inte loss! Stackars liten! =(

Han åt väl iallafall 5 tuggor kanske och tog 4 klunkar fanta...Min älskling är inte speciellt matglad längre =(
Vad gör jag för fel?? *snyft*

Annars så vill jag inte tillbaka till dagiset. Magsjukan går ännu (!) och jag vill verkligen inte vara där med Wille...
Vill tillbaka när fittmagsjukan har dragit åt helvete. Rent ut sagt.

Kommentarer
Postat av: Titti

Han är väl inte riktigt kry än, därför äter han så dåligt...

2008-03-04 @ 21:14:23
Postat av: Emelinda

Jo jag vet :) Men det är ju alltid lättare att slagga i Trosa så man kan springa fram o tillbaka med hundarna osv.

2008-03-06 @ 20:28:43
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0