★ pling

Trött och slö. Wille och svärmor ligger uppe och sover. Percy bygger vägg och Micke jobbar. Så var hamnar man om inte här? Lugn dag idag...Gick en sväng till järnaffärn med svärmor och det är väl typ den stora händelsen idag =D  Kl 16 är det stallmöte, får se om Wille följer med eller om han får leka med Benjamin så länge hemma hos syrran.

Jag är så sugen på godis... Jag försöker lura mig själv "men det är ju ändå lördag, det är finalen, jag är helt själv..." osv... Men vafan. Kan jag inte bara få en påse godis?? *morr*
Jag funderar på att göra hemmageggad guacemole, men vad ska man äta till? Jag vill ju ha Ica´s chili nachos men jag vill gärna inte ha en mus i min påse!! Om ni läst den nyheten?? Fan va vidrigt att få muspäls i munnen, för att sedan se en mumifierad mus i påsen. jag skulle spy!! Jag skulle spy blod!!! *ryser* hemsk tanke.
Å andra sidan vet jag inte om nachos är ett nyttigare alternativ till annat gott?
Om jag bara kunde äta morot...men icke då.

Percy kollade det eventuella curry krysset vid Willes säng men det var inget där. "Bara" massa orber...Vad göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0