★ Scary

Idag har det varit en sån där härlig dag. När man är tillfreds med allting.
Innan Micke åkte till jobbet så lämnade han av oss i Trosa. Så vi har tillbringat dagen med morfar, jag tog med mig mat och tillagade köttfärslimpa och bjöd på. Så när mamma kom hem från jobbet behövde hon bara sätta sig och äta, vilket var uppskattat =) Alltid kul att göra någon glad.

Micke jobbar nu, Så Ska Det Låta har börjat, jag brukar normalt sett inte se på det men ikväll så händer ju inget annat. så vafan. Robert Gustavsson är ju med. Han är ju KUNG!!!!
Björn Gustavsson också för den delen!! Me like!! Han får gärna knacka på här just nu och hålla mig sällis =D

Min älskade son fick välling direkt när vi kom hem, han var tröttare än tröttast och så fort han druckit upp vällingen så kröp han upp i min famn, jag klappade han på ryggen för att locka fram en rap men min lilla snutt somnade =)
Så det var bara att bära upp honom. med alla kläder på. Han sover som en stock. Så Micke får hjälpa mig att klä av honom och byta blöja sen när han kommer hem... Fan vad jag älskar min son!!!!!!!!!!!

Jag är sjukt godissugen...Drömde om lösgodis inatt tillochmed!! Vill så gärna ha en påse här just nu. Ni anar inte!!! åååh.... *dreglar*  Men men...knäckebröd och äpple har jag hemma som jag kan knapra på. Inte ens i närheten av godis. *morr*

Fan vilken huvudvärk jag har. Så fort jag sätter in foten i detta hus så kommer det krypande. Det har hänt så mycket skumt på sistone. Jag är tvärsäker på att någon är här. William kan inte sova i sin säng längre, igår bara skrek han och låg och viftade med armarna, som att han försökte skydda sig från någon. I våran säng sover han tryggt och skönt, fast det bara skiljer 2 meter från sängarna. SÅ, jag tog kort på hans säng, och på fotot fastnar massvis med orber. Ingen annan stanns i huset fastnar nåt, men just vid hans säng så finns dom.
Jag förstår att han inte kan sova... Ska läsa vidare i ämnet och se vad man kan göra åt saken.

Kommentarer
Postat av: CaKeNoRu

De ska finnas nå stänger som man kollar om de är någon slags energi där..

Sen finns de stenar så som ska skydda från onda ting.. :)

Nu låter jag värsta kokko..

2008-03-15 @ 07:56:43
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se
Postat av: Emelinda

Fastnar en massa orber? Wtf är det? :P

2008-03-16 @ 15:44:33
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0