★ Snälla....

Dagen börjar bra tycker jag...Måndag, en ny vecka, en frisk vecka!
Jag och William har varit ute idag men nu har jag gått på toa 2 ggr och det kör så inihelvete i magen...
William sov nästan 4 timmar idag och nu somnade han för natten kl 18. Hans tunga är alldeles vit.
Vad är det som händer med oss??? Ingen av oss har någon matlust, ingen äter...

Svärmor och Mickes kusin har blivit smittade efter att ha varit barnvakt i helgen då vi var sjuka. Så nu ligger de i magsjuka.

William hade hög feber igår och igår spydde han ner soffan efter att vi givit honom alvedon.

Måste iaf ringa till vårdcentralen imorgon och be om en tid, så de får kolla igenom William och hans tunga.
Han har blivit alldeles smal i ansiktet.

Fan va jag fryser...Mår inge bra alls. Och jag som va säker på att vi skulle bli friska nu.

Vet inte vad jag gör om vi blir sjuka igen. Jag tar livet av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0