★ Snickeri Snickera

image97

Detta har Micke pysslat med hela dagen- och han håller på än.
Jag då? Vad har jag gjort? Legat i soffan och kollat på Oprah! haha
Fan, jag fattar ingenting av sånt där hopskruv, bäst Micke får göra det så det blir rätt.
Jag får hjälpa till när jag kan...Typ skruva dit alla handtag och sånt där annat småplock.

Wille fick komma hem kl 12 idag, hans fröken slutade då och det var bara vikarier där idag så då är det bäst att han får komma hem tycker jag. Eftersom han inte är ett dugg trygg än på dagis.

Tanken slog mig, jag har inte haft ont i magen någonting sedan jag började mitt nya lilla liv.
Har inte behövt ta en enda mag tablett. Tänk vad glad kroppen kan bli för att slippa all godis och skit man stoppar i sig. Jag är inne på min fjärde vecka nu som godis och junk fri. Resultatet? -5 Kg.
Jag har en väldig motivation till att fortsätta! Så härligt! Det finns en blogg som hjälper mig att hålla mig borta från godis, den tjejen äter sjukt mycket godis! Hon är värre än vad jag var, nästan så man tappar hakan. =D

Oj nu har jag varit borta mer än en timme....ska slänga in inlägget sedan bege mig till stallet, ta hand om Bonkan och ta in alla hästar. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha jag tror jag vet vilken blogg du menar ;)
Fan va duktig du är! Stor eloge till dig gumman, stolt över dig!

Haha fina ögonbryn, neee, men tack iaf :P På den där bilden ser man ju dem knappt ändå *asg*

2008-03-20 @ 18:17:16
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0