★ Sol!

Äntligen kan jag logga in. Försökte hela kvällen igår utan resultat...Ibland är den här föbenade blogg.se helt förjävlig! Tur man inte betalar för det...

Micke lämnar Wille på dagis, när han återvänder så beger jag mig till stallet, idag är det ju fantastiskt väder så det blir ridning!! WOOHOO!!! 

Min snutt har haft ont i magen i 2 nätter nu. Trodde först det va växtvärk men igår så hörde jag hur han låg och pruttade mellan gråten. Stackarn. Han har ju inte ätit någonting med mjölk. Om ingen har gett han på dagis förstås, Micke skulle prata med dom idag...

Idag blir köksgolvet färdigt...åh. Micke har tagit ut en semesterdag så han är hemma idag, han vill ju börja med köket så fort Ingemar är klar med golvet... Tänk vad underbart att få ett kök  igen, med rinnande vatten och spis... Allt nytt. Och jusst nu, helt klart det bästa av allt, en kyl och en FRYS. En egen stor frys. Helvete vad najjs!!!

Ikväll måste jag se vad det finns för biljetter till Norrköping, så länge som jag har väntat så lär det ju vara dubbelt så dyrt...hmmmm.... Ska bli så kul att träffa Kenzie och Theo, va så länge sen nu, speciellt Theo! Evigheters evigheter! Klart man kommer på lillkillens birthday ju =) Fast jag kommer mest för den goda matens skull. Egentligen. har bara inte berättat det för Kenzie än ;) *Tihi*

Nä ni....Go brum brum to the stable. Tjing!

Kommentarer
Postat av: CaKeNoRu

Men Ida..Säng golf= Vild sex..Haha.. ;P

2008-03-27 @ 11:34:24
URL: http://www.cakenoru.bloggagratis.se
Postat av: Emelinda

Jag vill också ha Kenzie-mat, Kenzie-mys och Theo-gos!! :( Har iaf skickat i väg en present på posten o hoppas den kommer till imorgon!!

2008-03-27 @ 11:49:15
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0