★ Surputt

image108

En liten bit på väg iallafall... Spacklade och målade väggar, nytt golv (med papp på)
Och några skruvade underskåp =) I helgen ska de försöka få igång vattnet och hällen så man kan leva någorlunda normalt för just nu ser det ut så här i tvättstugan, vårat tillfälliga kök:

image109

image110

Förstår ni vilken röra det är??? Nästan så man blir lite smått trött =)
Så ja, det blev pizza till lunch igår. Hoppas ni förstår varför.
Sedan blev det middag hos Maritha, kyckling med potatis och ugnsgrönsaker.

Min son är väldigt pipig. Ett himla gnäll på honom jämt!  Why??  2 years trots eller vad? =D
Tur man inte har en liten till i sånt här läge. Speciellt eftersom William vaknar kl 06 vareviga morgon.
*gäsp*  Men idag, konstigt nog känner jag mig utvilad och låg inte i sängen som en klubbad säl.

En andra intervju idag då. Kanske är detta som ska bli intervjun? Den där andra konstiga bruttan kanske bara sållade ut de som var intressanta så får regionschefen välja den som får jobbet...
Äh, den som lever får se!

Micke är sur på mig. För att jag bloggar. Han brukar ju aldrig bli sur för nåt men idag är han purken.
Han skulle behöva få bli klar med köket så han får vila ut. Han gör ju allt själv. Precis allt. När han inte är på jobbet så jobbar han här. Jag får ta hand om mat, tvätt, William och allt annat som halkar undan.
På lördag åker vi till Norrköping, då slipper han oss en hel dag... Då får han va sur på nån annan!!!

Jaaa...1 veckas semester på Grekland skulle ju verkligen inte sitta helt fel. *drömmer*
Skulle behövas om jag säger så...

Happ, återvända till en sur karl. JIPPI.
Han är nog lite irriterad över att jag ska till en till arbetsintervju för att sedan åka till stallet och ta in hästarna...
"Då hinner jag ju inte alls mycket imorgon!!!"  sa han igår... Men men. Hästarna va bestämt sedan 3 veckor och en intervju måste han väl ändå vilja att jag ska gå på?? Annars får vi ju leva som fattigjoner resten av våra liv...

Ajja skitsamma. Det blir väl människa av honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0