★ Vafan

Seriöst, jag måste göra nåt åt spöket/anden/vafan det nu är som är här.
Jag har mailat Vendela Cederholm och hoppas på svar.
Ska be Percy ta med sig sina "curry-pinnar" och kolla energin vid hans säng.
Tror det va det som du menade Carro, eller?

Idag kommer alltså svärföräldrarna hit, de ska ta med den stora gäst sängen hem till sig så vi blir av med den, sedan ska Micke och Percy åka och handla material till köket, ska ju byggas igen en vägg...

IKEA ringde igår och det första jag tänkte var "ånej, nu är det förseningar" Men det var en jätte trevlig tjej som mest kontrollerade att vi är hemma på onsdag osv =) *jippi*  Då ska vi sätta igång och skruva ihop alla skåp och sånt där tråk. Sen kommer golvläggaren strax efter påsk så efter det är det bara att sätta igång!!
Vi måste bli av med spisen, fläkten och kylen/frysen. Skulle ju kunna sälja det billigt på blocket men jag vill hellre ge bort det till någon. Till välgörenhet eller vad som helst! Men vem tusan kan behöva vitvaror?

Nä, mitt huvud gott folk.

Kommentarer
Postat av: CaKeNoRu

Ja, så heter dem..tror jag..

2008-03-15 @ 09:11:25
Postat av: Emelinda

Lämna dem på Öppen Hand i Nyköping, en hjälporganistaion som sedan säljer vidare grejerna billigt. Läs mer här: www.oppenhand.se

2008-03-16 @ 15:42:26
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0