★ Finbesök

Kanske går bättre att blogga nu? Gick inte så bra imorse...

Varit ute hela dagen idag! Som vanligt ;) Kan inte med ord beskriva hur underbart det är att vara ledig med denna värme. Förutom att min förkylning aldrig går över!! Nu är det jäkla kli i halsen och då får man sån där ful hosta, tills man nästan spyr. Tillslut får man upp slem som man spottar ur. UÄCK!!! Nu kör jag med Bisolvon och hoppas på att det ska hjälpa mig! Willes hosta verkar ha börjat om också? Hör hur han hostar där uppe....

Vi fick finbesök idag! Kenzie, David och Theodor var här. Och en tokig Birk också =) (deras hund)
Vi åt pizza ihop och hade jätte trevligt. Wille var blygis men började leka med Theo efter ett tag, de åkte ruschelkana som tokar! Och Theo samlade på myror. Varför tog jag inga kort för??? Dum i huvet man är då...

Sen kom Cammen och Cribbe förbi en snabbis, värsta sociala dagen man har har haft! haha
Men vi åkte förbi dom tidigare ikväll, va där en timme och fikade. Mycket trevligt =)
Har bokat en kattunge! Ska ha. Måste ha! Varför kan jag bara inte få ett zoo för??? 
Snälla Boll, kom tillbaka till mig!!!! Min häst...åååh. Inga djur i världen kan ersätta honom.
Jag älskar djur och kommer alltid att göra =) 

Jag vill lägga in bilder men mobilen ligger på övervåningen. Det känns som ett helt gym pass att gå upp dit nu. Helt slut är jag! Fast jag sov middag i 2 timmar förut =) hihi. Man måste ju passa på när man är ledig.
Gick ju ändå upp kl 6... Jag skulle så gärna vilja ha sovmorgon någon gång... Maritha har inte velat haft Wille att sova över på länge nu. Hon kanske har tröttnat på att hjälpa oss, vilket jag i sånt fall förstår!
Men men...får väl sovmorgon när jag är pensionär. Då ska jag sova till 10 varenda morgon! LYX!!!

Vad ska jag göra nu? Vika tvätt eller spilla tid i soffan på ingenting att se ändå? hmmm 

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Mäh har du bokat en misse men vill inte ta mina? Trodde du tyckte om Affe & Tjabooo ju :P

Samla myror? Haha söt-Theo då ;)

2008-05-11 @ 20:41:39
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Mäh har du bokat en misse men vill inte ta mina? Trodde du tyckte om Affe & Tjabooo ju :P

Samla myror? Haha söt-Theo då ;)

2008-05-11 @ 20:41:49
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Kenzie

Åh myspys med en kisseunge!! Tack för igår hjärtat, alltid lika mysigt att träffa er. Men snart kan vi ju träffas varje dag om vi vill :-) Puss

2008-05-12 @ 13:42:00
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0