★ God kväll!

Här sitter jag. I köket och äter riskakor. Sourcreme & onion smak, smakar som chips! MUMS!!
Har låtit magen vila idag so nyss fick jag i mig lite kyckling och en låglaktos risifrutti.
Micke har vaxat golvet så det finns inga möbler där inne, därmed ingen tv.
Så man kan ju fråga sig varför jag köpte en Bingolott?? Till vilken nytta?
Hade kunnat spela i sovrummet men där ligger ju Micke och Wille och sover nu eftersom Micke ska jobba natt inatt...Så jag kan börja spela lagom när det är slut. Å hockeyn ville jag ju kolla på men nehej...

Så, vad ska jag hitta på? Aj, min mage...nu blir det inge mer i den för idag. Aj =( Synd om mig idag faktiskt.
Ikväll är jag värd lite kill på ryggen... Men det var iallafall gott med ett par riskakor. Det var mitt lördagsgodis det =)

Gick in på hälsokost idag och köpte denna:

image138

Det är verkligen gelé, som torkar ur hela munnen. Asläbbigt!
Jag ska ta 3 msk om dagen, det ska va bra när man har maggitarr sa dem.
Så jag får väl lita på det då ;)
Hoppas verkligen jag slipper ha ont i natt så jag får sova. jag som bäddade ner mig igår vid 21 för att jag skulle toksova, men så blev icke fallet.

Imorgon är jag LEDIG!!!! Ojojoj, ska busa med Wille hela dagen, fixa nån inhängnad till marsvinen så de kan vara ute om dagarna men slippa burarna, så ska jag sova middag och bara vara hemma =)

Nehepp hörrni. Jag ska nog faktiskt duscha och krypa till kojjs. Kanske rätta min bingolott sen?
Äh, tar det imorgon.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Silicol? Bra för magen? Där ser man, kanske nåt man borde testa. Hoppas din mage är bättre idag!

2008-05-04 @ 11:25:30
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0