★ Hoj Hoj

Inte skrivit på ett tag, men det är ju alltid nåt. Igår kom moster Gittan och Leif för att hälsa på. Hur trevligt som helst! Jag och Gittan har väldigt bra kontakt så det är lika kul varje gång vi ses =)
Sen på kvällen fick jag feber och somnade i soffan. Jag var helt körd. Jäkla Wille att smitta mig ;)

Jag sitter ute nu, Micke klipper gräset och Wille sparkar fotboll och gräver i rabatterna. Han har så skoj!
Jag ska snart lira boll med honom... Skönt med tomt!!!

Grattis mormor som blior 80 år idag!! WIIHOO!!! Men kan inte hälsa på för hon har åkt med mamma och Gittan till småland, Visingsö. Min andra moster bor där så där spenderar de dagen..

Hmmm vad skulle jag skriva mer? Glömt... Jag har jobbat idag, prima skinka med 100% OB hela dagen. Tackar och bockar =)

Camilla och Cribbe kommer vilka minuter som helst, vi ska kakla köket. Ska bli spännande att se hur mycket magen har växt på henne =) hihi

Men vafasen skulle jag skriva??? Hmmm.... Nä jag spåelar lite fotboll med Wille istället.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Funderat nåt mer om Tjabo & Alfons? ;) Pussen

2008-05-01 @ 19:34:58
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0