★ Kärlek

"Jag har bestämt mig, jag ska rymma till Mexico. I det här landet kan ingen bo, i det här landet finns ingen ro.
Jag måste ändra nåt, vakna upp ur min feberdröm, kanske vinna en god natts sömn?
Hur det känns har jag nästan glömt... Säg att allting var ditt fel, säg att allting var ett spel.
En sliten lögn jag vet, men hjärtat blöder än. Så ljug för mig igen!"

Underbara låt, du går varm här hemma, du underbara Brolle, du vet hur man skriver musik.

Igår var jag som sagt ledig, vilket var helt overkligt skönt! Var med familjen hela dagen och jag sov middag, som förbestämt. Åjäklar vad najjs det var! Sov över 2 timmar, kanske närmare 3? hihi =)

Idag var jag inställd på att stänga och komma hem kl 20 men väl på jobbet så visade sig att jag slutade kl 17. WIIHOOO tänkte jag och när jag sen skulle ta min lunch så var visst kl 16 redan så jag kunde ju lika gärna gå då, så jag drog med tjugo över 4 bussen hem och var överlycklig att få en kväll med min son =)
Micke blåsfisk var iväg och spelade fotboll den hurtbullen. Underbart väder idag ju! Så vi åt ute och sen hade vi liten picknick i trädgården. Marsvinen sprang lösa och käka gräs, har inte fixat nån inhängnad än, men de smiter ingenstanns. Än så länge ;)

Min grottmänniska till son var så tok skitig att han åkte in i duschen efter vällingen, sedan stupade han isäng. I en nybäddad och fräsch sådan =) Han ville skippa pyjamasen och i denna värme så är det skönt att sova "naken" med renbäddat så han ligger nog å njuter där uppe =)

Nu kom Micke hem, han cyklade och hyrde film, var ju hundra år sedan vi såg på film ihop så det ska bli så mysigt!

Jusste, den 15 Maj har jag tagit ledigt, syrran fyller år och så är det dagisfest och den vill jag väldigt gärna vara med på! Så den dagen ser jag fram emot =)

Jag vill vara rik, detta vill jag köpa:

* Gardiner
* Hörnbubbelbadkar
* Massvis med kläder
* Torktumlare
* Ny större platt tv
* Sängkläder
* Nya fönster till hela huset
* Ny tv bänk
* Ny soffa
* Nya dorer
* Nytt hår, dvs frissan

Var ska jag sluta? haha. Vinna 1 miljon kanske?

Jag älskar min familj så jag storknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0