★ Lista

VEM
Vem är i rummet med dig? Micke
Vem fick du sms av senast? Micke
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa
Vems hus var du senast i? Cammens och Cribbes
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? William
Vem önskar du att du var med nu? Jadu...Boll, farfar och konrad vore ju inte helt fel.


VAR
Var är din telefon? På övervåningen
Var är din mamma? Hemma antagligen
Var sover du? I sängen med min make
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Ett linne från H&M
Var åkte du senast bil? Här i Vagnhärad, till affären och till Cammen
Var i ditt rum är du? Var i mitt radhus kanske man säger. I vardagsrummet.


VAD
Vad åt du senast? Hemmakokt rabarberkräm
Vad drack du senast? Pepsi Max
Vad är det för färg på dina byxor? typ gröna eller nåt
Vad är den närmaste saken som är blå? Lysknappen på datorn
Vad har du på fötterna? Jävla massa skit! Måste duscha...
Vad är din favoritfärg? Hörrudu, ingen aning! Blandat...
Vad är din favorithemsida? Jag är ju ingen riktig surfare, har ingen favorit!
Vad hör du just nu? Tv'n

NÄR
När var senaste gången du tände ett ljus? När de barnen i Arboga blev mördade
När träffade du din pappa senast? Idag
När duschade du senast? Imorse


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än tre minuter? Jo du, det har jag =)
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Jag är osäker faktiskt. Kanske fått en kyss av Micke men inte hånglat...
Hånglat i skogen? Haha skogen?? nä?
Kört över hastighetsgränsen? Jajjemen! Men jag kör väldigt lagligt annars!
Målat om ditt rum? Bor ju i ett renoveringsoblekt så. JA! haha
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Ja, Benny Öberg! Var nog dödskär i honom i över 3 år...
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja, senast hos Emelinda
Sett någon dö? Ingen person, men min fågel. Det var jobbigt nog!
Varit på ett plan? Ja, många gånger!
Sovit till tre? Ja, många gånger! Men det är ett minne blott nu =)
Älskar eller saknar någon just nu? Jag älskar många! Saknar min farfar mest just nu...

Jahapp, då var den listan klar. Va tusan ska jag göra nu??????
Duscha och lösa korsord. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0