★ Mors Dag??

Har jobbat idag, sedan firat mamma. Med god jäkla grillad mat och massor med sol ute på deras altan. Najjs najjs. Mamma fick ett par guldörhängen av mig med odlad sötvatten pärla, en ybersöt voodoo ängel och sedan en parfym som jag och Linda delade på.
Själv är jag nog ingen mamma? För jag får aldrig något på Mors dag...=(  Jag trodde att denna dagen var till att fira sina mödrar, visa sin kärlek och tacksamhet till sin bästa mamma man någonsin kan ha? Men jag kanske är en dålig mamma då för jag får aldrig något? Ajja, skit samma livet handlar inte om att bara ha och ha och få presenter... Fast ändå, en plockad blomma från diket hade gjort mig glad.

Msn samtal mellan mig och Cattis:

Cattis: brrr... jag fryser
Ida: sätt på värmen Britta!
C: nicko då eller?

I: ja om han är din britta så
C: han vill nog in i min britta
I: det lät stort. De som har en britta har jätte stora blygisar, som korvbrön, med lite knotter, å lite bruna. Precis som fullkornsbrön!
C: uuuhhh

I: med en jätte klitoris! Som en tumme!

C: a som ser ut som en liten korvbit i korvbrödet, den biten som man alltid biter bort

I: ja prinskorv, helt glansig

C: med lite majonäs på, riktigt flänsig!!

I: Å kanske mänsig?
C: ååååhhh! äckUUUULLL

Oj
, är klockan redan 22. Ojojoj vad dagarna går fort ;) Imorgon är jag ledig! Då ska jag sätta mig i frisör stolen kl 9 sedan ska jag åka och rida hade jag tänkt. Vill bara ut och galoppera, rensa tankarna lite, men man kan ju inte rida ut ensam, hon måste ju ha en hästkompis...mongo. Kan inte alla hästar vara som min Boll? Underbart det skulle vara då...

Annars då...Inga bilder för min mobil glömde jag hemma, hela dagen.

Sov till 9 imorse, vaknade innan klockan! Gissa om det var skönt. ojojoj.

Tyckte ni om Eurovision då?? Gick väl att titta på, Tråkig låt som vann men hellre den än tonårslåten från Grekland... Bäst var iaf Björn Gustavsson! Han är så kär i mig...han ringer hela tiden, så jag tänkte bjuda över han på min grillfest. Så får han som han vill. Kanske kan bjuda han på en puss?

Jag och Cattis mår bra? Eller?

I: Har du inge skvaller??
C: Nää, du då??
I: Att jag fiser illa.
C: Det vet jag ju redan
I: Värst vad du var välinformerad då!
C: Jag och Plutt har regelbundna möten om dina gaser
I: Det förklarar ju allt!
C: Jupp, han har även berättat allt om ditt och Mickes kinky sexliv
I: Jag som trodde vi var diskreta!
C: Nämen ärligt talat Ida, din analplugg syns ju jämt!! Hänger halvt ute när man kommer på besök.
I: Jag som trodde den var välgömd!! Vad pinsamt...
C: Inte ens tvättad efter senaste användandet.
I: Vaddå, ska man tvätta dom?? Är det DÄRFÖR vi har problem med flugor???
C: Jag vet att du tror det är fruktflugor, men det är dyngbaggar!

Nehe ni. Nu är det sängen som gäller! Tjingelig på er.


Kommentarer
Postat av: micke

sorry visste inte att du ville fira dena dag så mycket.

2008-05-27 @ 02:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0