★ Negativ

Är så trött. Har så otroligt ont i lungan. Eller misstänker det, ingen aning egentligen.
Men ont gör det!! Så förbannat. Har varit sjuk över 3 veckor nu, man undrar ju när man ska bli frisk???

Hela dagen idag har bara varit jobbig. Jobbiga kunder med äcklig andedräkt, bråkande kunder som inte fattar att de inte kan lämna tillbaka varor och en jobbig kollega som jag idag har fått spunk på.
Skönt att dagen är över och det är skönt att få sitta här, i soffan. Med en riktigt B film- Indiana Jones.
Man undrar ju vad alla kanaler tänker med på helgerna? Finns ju absolut ingenting att se på.

Usch vad jag är negativ och rutten. Kan någon bara ta min smärta och ge mig en sovmorgon?

Skulle sätta in bilder från gårdagen men tyvärr, jag orkar inte hämta min mobil.
Det får bli 18 alvedon och sängen. Bara sova som gäller.

God  natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0