★ Pling plong

Skön dag idag, börjar 10:15 och slutar vid halv 5, nice bajs. Jag tar bilen idag, så jag kan köra rally hem och grilla med min La Familia. Vi måste ju inviga grillen som vi köpt =)

Igår så hade jag så mycket i min hjärna som jag ville blogga om, när jag väl kom hem så såg soffan så skön ut så det blev inget bloggande, och idag är allt som bortblåst! Va tusan skulle jag blogga om???

Igår var Williams läkare här och hämtade lite dammprover och bajs och enkäter och allt sånt där som tillhör och igår gjorde de pricktest på honom. Och han reagerade inte på mjölk!!! WIHOOO!!!! Det har vuxit bort.
Men de sa att testet visade ju inte mjölksockret så han kan ju vara laktos intolerant men det är ju ingen som vet så nu ska vi köpa hem laktosfritt och se hur det går. Om det går bra kan man ju köpa låglaktos...Och om det går bra kanske man kan leva normalt? Med normala kostnader i matinköp. En mjölk nu kostar mellan 15-17 kr och en liten grädde på 2 dl kostar 10 spänn och allt annat som är mjölkfritt är lika dyrt det med. Våra matkostnader är ju inte låga precis... Men det är ju minsta problemet, huvudsaken är ju att William mår bra!! =)
Min lille fis... Som hjälper pappa att bära bort en stor buske som han har klippt bort.
Micke är aldrig still. Det är alltid något han pysslar med här hemma. En annan däckar efter jobbet och har fortfarande världens klädhög som ska rensas och skickas till bättre behövande. Wille kan inte sova i sin säng för den är liksom ockuperad. Men kläderna har iaf kommit ut från garderoben, ett steg i rätt riktning. Och de va bögar allihop. HAHAHAHAHAHAHA fan det va kul. Men det va säkert ingen som fattade mitt Ida skämt! hahaha
Trött? Jag??? näää...lite lagom bara.

Ikväll är det Djurgården- Hammarby, den ska vi definitivt titta på. William kan faktiskt säga Djurgårn!
Nu blir du stolt va Pappa? hihi

Igår åkte jag med mamma hem, va fort det gick, hon kör ju rally! Rallymorsan liksom...
Sanne kom förbi på jobbet, hon är fortfarande sjukskriven stackarn =( Hoppas hon blir bra i magen snart, tycker så synd om henne! Och så fick jag besök av syrran, som vanligt ;) haha

Bloood? En eeenbeent. Mööördare... Vilken film?? 

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Hörru babe hur jobbar du i helgen? Vi är i trosa/vhd då och vill gärna ses nått. Pussen

2008-05-07 @ 09:45:58
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: LINDA

Ha ha jag fattade skämtet med garderoben men det är säkert för jag är lika störd som dig!!! haha.. å filmn är pippi när hon har indian skor på sig när hon köper parfym... haha.. Tänk om stoffe kunde vara lika duktig här hemma å göra saker.. nä han får man sparka på för att det ska hända nåt.. Ska vi byta man ett par veckor så det händer nåt här hemma.. ?? eller jag vet inte om jag vill ha en man med gälar.. haha.. ne förlåt micke... du är skit snygg med dina gälar...

VADÅ ÄR DET VANLIGT ATT JAG HÄLSAR PÅ DIG PÅ JOBBET!!!?? Hhaaha.. kan ´jag inte tro....

2008-05-07 @ 13:20:16
URL: http://halvnuffe.blogg.se
Postat av: Jennie

fuck göe de prickteste på honom? Till mej säger de bara att de vägrar göa allergitest på sebastian för såna där kan man inte lita på ? Jäkla BVC-folk hatar dem !!

Heja Bajen !

2008-05-07 @ 14:14:09
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Emelinda

Oh va skönt att han inte reagerade på pricktestet!!

2008-05-07 @ 20:11:37
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Jo men jag rufsar ju igenom pälsen innan vi går in och pillar igenom huvudena på dem nogare där dem mest sätter sig. Plockar dock flest sånna som bara kryper i pälsen på dem, men även många som lyckats sätta sig trots att jag kollar dem efter varje promenad. Äckliga småkryp!! Men det är tydligen det värsta fästingåret på länge pga att så många överlevt sedan förra året då det varit en så mild vinter.

2008-05-08 @ 22:07:34
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0