★ Vår bästa tid...

...är nu! Underbara sommar. Tack för att du finns. Jag tillbringade hela dagen ute igår, först ute på Stensund tillsammans med Bonny. Jag plockade gullvivor till farmor vilket är tradition varje vår. Dock lite senare i år, men bättre sent än aldrig som hon sa med glimten i ögat.

Mio ville lukta på blommorna...

image182

Jag tror jag ser en blomster bukett! (Bonny bajsar i bakgrunden,haha)

image183

Mmmm, den doftar ljuvligt!

image184

Bonny mumsar gräs

image185

Sommar är fantastisk! Tiden står still när man sitter på en stubbe och tittar på dessa underbara djur!

Jag gick och la mig halv 10 igår, va helt slut, somnade tillochmed med tröjjan på. Tur att jag somnade fort för William vaknade kl6!!! SNARK!! Nu börjas det igen, samma sak förra året, fast då kl 5!!! Det blir så jäkla ljust i rummet, morgonsolen lyser rakt in så Wille måste väl tro att det är mitt på ljusan dan... Han måste verkligen få sitt rum snart, där är det mörkt och mysigt på mornarna. Vi ska börja med det så fort allt annat är klart. Inte ens köket är klart än. Suck...

Jobbar 9:45-19:15 idag...Det står här hemma på min almanacka att jag är ledig på Lördag men det kan ju inte stämma?? Jag måste ha skrivit fel, jag var ju ledig nu i lördas vilket betyder att jag borde jobba denna lördag då jag jobbar varrann lördag. Oj vad många lördagar det blev ;)
Men påminn mig att jag ska kolla upp det...

Lite röd färg på altanen så är den färdig, då kommer den se ut som ny. Då ska vi ha grillfest så vi stör hela gårn! hohoho

Snart vi cykla till dagis Wille och jag. Micke ligger och sover, han har varit så duktig å jobbat natt.

Vilka vann fotbollen förresten?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh soooommar :) Så fina gullvivor, jag vill också ha!!

2008-05-27 @ 10:29:12
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Kenzie

Ååååh när vi flyttat så kräver jag att få följa med ut till stallet. Puss

2008-05-27 @ 11:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0