★ GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis mina älskade vänner Camilla och Christian till er dotter Joline!!!! Ååååååh!!!!! Jag är i extas =)=)=)=)=)
Synd att jag har min mobil kvarglömd hos Cattis för jag vill ju sätta in bilder på henne när hon är så vackert gravid.
Vi åkte till Nyköping  tillsammans för ett par dagar sen och hon fick flera sammandragningar, magen blev alldles stenhård och det var så kul att se =) Sedan ringde hon mig på jobbet i fredas och var så nervös och rädd eftersom hon hade värkar. Vi grät tillsammans och jag försökte ge henne några lugna ord. Värkarna började vid 13 tiden, de åkte in vid halv 4 och 19:56 var hon ute, med mycket hår och en söt pussmun. LÄNGTAR tills jag får träffa dom allihopa! Över 3000 g och 50 cm lång. Stor tjej =)  Återigen ett STORT GRATTIS till er!!! Weeee!!!!! =)

Dop idag, lille Kimpa döptes och det var jätte trevligt! Massvis med fina presenter och en nöjd Kim och nöjda föräldrar såklart =)

Jag borde gå och lägga mig men vi hade en dunder sovmorgon idag så jag är inge trött.

Å min bebis bara hostar. Stackarn. En fartfylld dag för William idag vilket resulterar i extrem nattlig hosta. Längtar till den 20 då vi ska till doktorn med honom. Ska försöka byta timmarså jagkan vara med hos doktorn.
Ska gå upp och ge honom medicin.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Åh massa grattis till Cammen, hälsa!!

2008-11-16 @ 17:23:18
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0