★ Ointressant

Omskyltning på jobbet vilket innebär väldans massa jobb! Men men, snart färdigt får vi hoppas! Trivs så jäkla bra med mitt jobb, vill inte sluta sen när det beger sig. Är ju iof fast anställd på 10 timmar men inte kan man försörja en familj på det. 40 timmars lön i månaden, nä det vill man ju ha i veckan.

Vet inte vad jag ska skriva, Spinkis låter mig inte skriva något heller för han är så otroligt gosig. Jag har blivit Catwoman här hema för katterna drastill mig som magneter! Speciellt på kvällen när jag lägger mig i sängen för att lösa mitt sedvanliga korsord innan sovtajm. Jaa det går jubra *asg* 2 galna katter som kurrar värre än 18 tigrar.

Nä ska se det sista på Grey´s nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0