★ Julklapp!!



Fixade naglarna igår, jag klippte av dom och kletade på lite lack, vad tycks?
 Suddigt som vanligt med mobilen..

Fick julklapp idag!! För första gången så har jag fått en julklapp från mitt arbete =) Eller jo, jag fick en lax när jag jobbade som mattant *asg' Jag som inte äter något från havet...hehe, mamma fick den laxen.



Denna klocka fick jag =D En Jet Set San Remo. Det tycker jag var bra mycket bättre än en lax. En julklapp för en tusenlapp är inte fy skam. Jag är ruskigt tacksam och glad!!! Weeee!!!!  Tack så hemskt mycket Ur&Penn!!!!!

Fick ragg idag på jobbet, haha. Sist var det en kille som lämnade sitt nummer, idag så hängde denne läpp när jag sa att jag var gift och har barn. Haha, tänka sig att jag får ragg nuförtiden när jag ser ut som jag gör. Men kanske duger man som man är trots allt? Jag har ju allt jag kunnat drömma om, så vad gör några extra kilon ;) *fniss*

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för utvecklingssamtal på dagis. Har inte haft ett enda än så det är verkligen på tiden!

Förresten så ringde Williams doktor förut och berättade att våran älskade son har astma. Känns tungt men det kunde ju varit värre right? Finns ju andra sjukdomar som man inte vill veta av. Astma kan man ju handskas med...Förhoppningsvis. Han har en andningsmaskin här hemma nu, han ska andas in sin medicin morgon och kväll.
Min lille kille,...Varför får han astma för?? Vad har vi gjort fel??

Imorgon blir det stallet, ska rida ut med Anneli så jag hoppas på plusgrader och sol...

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anna

halloj, isac har också en sån där mojäng till andningsmaskin. doktorn säger att det är vanligt att få astma som följd av mjölkprotein allergin, det hade wille också va? vi har haft den sen i somras och han har nästan aldrig hosta längre, så den är jättebra, antar att vi har samma, pulmicort och en till som jag inte kommer på namnet på..

2008-11-28 @ 00:39:06
Postat av: Emelinda

Ja det blev jättefint med nya tapeterna :) Nu ska vi bara få upp tavlor, gardiner & hyllor så det ser ut som ett hem igen :P



Wow sicken julklapp :) Den var verkligen fin!!

2008-11-28 @ 11:06:50
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: micke

Det är klart att duger varför tro något annant ? du är det bästa som finns...

2008-11-28 @ 13:41:17
Postat av: Linda

FRån vilken film är det här då?? städa städa varje frdag å så varje jul för det tycker jag är kul???



ha hahaha... det står så på min disktrasa jag köpt... tänkte på dig då... hahahaha

2008-11-28 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0