★ Pictures for you



Glutta in vad Wille har fått på sin vägg. Värsta coola ;)



Och på dörren hänger denna skräckinjagande skylt. Fast med bättre skärpa, måste ge den lite Ramlösa ;)



Min snygge strumpbyxe son står och posar i nya hallen! Gardinerna är såklart tillfälliga och vi ska (nångång) köpa skjutdörrar att ha där. För där inne är det en stor klädkammare som med rätt inredning kommer bli en riktigt bra walk in closet. Nytt golv är det också såklart,,, Vet att min syrra Linda kommer bli arg på mig nu för att hon inte fick det gamla golvet, vet ju hur mycket hon gillade det... hoho



Här har Micke byggt in alla gamla vatten ledningar. Vattenberedarn stod här när vi flyttade in, en original JÄTTE variant från 70 talet. Så alla ledningar finns kvar- men nu inbyggda =)



Micke hängde upp TV:n på väggen, måste bara sätta dit en sån där sladdpryl. Hoppas dem finns i svart... Och jaa, vi ska köpa ny byrå...Nångång. haha. Förut så stod där hela vägen fula original garderober. Urk.



Satte dit nya wallies idag. Det var en till blomma som var högre än denna och var skitsnyggt ihop, MEN Någon Mister Herr Adolf  skulle hjälpa mig och river sönder alltihop. Glad?? JAG??? Jo väldigt. *harkel*



Closer look. Inte så dumt va?? =)



Dessa är påskrapade så dom sitter där dom sitter. Hoppas man inte tröttnar bara. Hehe...
Men jag personligen tycker att dom är otroligt vackra och jag älskar att ha dom i mitt rum. Frågamig inte varför =)

Oj, nu börjar Grey´s... Time to go!!

Kommentarer
Postat av: ewe

supersnyggt! idapida :)

2008-11-26 @ 21:38:05
URL: http://fruktbrallan.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Åh så fint ni har det gumman!

2008-11-27 @ 16:37:42
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0