★ grrr

Jobbdag idag. Tusen tack till min käre far som lånade ut bilen till mig. Visste att det skulle bli stressigt men inte SÅ stressigt.Bussen går 5 över 9 och var tvungen att väcka wille tjugo i...

Nämen, nukom en liten willefis intassandes...Han är tidig. Han vaknade av sin hosta, imorgon ska vi ringa till läkaren. Han har druckit den här starka hostmedicinen sen i somras men det blir inge bättre!!! Det är tillochmed trafikvarning på flaskan. Imorgon så flyttar marsvinen till en ny familj så då får vi se om hostan ger med sig...

Min älskade make kom och överraskade mig på jobbet idag med värsta fina blombuketten! När jag fråga varför så sa han bara "för att jag är kär i dig" hihi gulligt väl??? LOVE YOU SOOOOOOO MUCH! You bastard... *kyss*

Gud vad jag får svar om marsvinen. haha. Hjälp...

huvudvärk AB hela dan. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0