★ Lekdag



Ludwig och William fikar i solen.



Ludwig, William och Theo sitter och fikar. Sedan kommer Kenzies läbbiga hand in där som en robot.

Idag har jag varit hemma med William, för han har skrikit halva natten pga magont. Och snoret rann imorse och hostan var ett faktum. Det var bara att vabba. Men efter frukost så var han hel tokig! Energi upp över öronen så jag, Malin och Kenzie tog våra snoriga odågor till lekparken där de fick springa av sig i några timmar. Ludde somnade i vagnen hem men Wille-som är ruskigt trött- far omkring här som en kuttaperka och vägrar sova. Så vi plockade äpplen från trädet och bakade en äppelpaj. Sedan bakade han och Micke en sockerkaka.
Så snart ska vi avnjuta bakverken. Micke vill åka till Ikea och köpa golvet som vi såg igår när vi var där. Billigt som fan, snyggt så in i helvete. men alla paket går inte in i bilen med mig och Wille där. Fast Micke säger att det går så vet jag att det inte gör det.

Nä, jag bara babblar. Nu ska vi äta äppelpaj!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Men ååh va gott, jag vill också ha äppelpaj!

2008-10-15 @ 15:50:44
Postat av: Emelinda's blogg

Mähhh jag vill också leka med snoriga ungar och vabbande morsor!!

2008-10-15 @ 19:40:45
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0