★ Lycklig!!!!!

Min lillkille är det underbaste som finns! Han sover som en gud i sitt egna lilla rum =)
Han sov inatt för första gången NÅGONSIN i eget rum och han sov ända till halv 5 imorse där tills vi hörde "mamma? Pappa?" hihi då fick han sova hos oss och han hade sovit ända till 9 tydligen *hmpf* Själv gick jag upp kl 6. Vaknade en halvtimme innan klockan och var superpigg. Somnade kl 21 igår så...hehe.
Men iallafall, nu nattade Micke honom och han somnade på 2 röda i sin lilla säng. Micke var och köpte ett element  till han rum så nu är det varmt och härligt där inne =D  Jag vill visa hans rum för hela världen *asg* Jag är så lycklig =D
Ska kolla på Blocket efter en Leksvik bokhylla snart...

Jag älskar min familj så mycket så jag blir galen. Ibalnd får jag sådana här läskiga kärleksbomber. Jag är så lycklig av min familj så jag inte vet var jag ska ta vägen. Underbar känsla men ändå lite småläskig!

Katterna är galna! Hjälp...

Nehepp. Vad ska man hitta på? Kolla på film med sin make kanske?

Jusste, betala lite saker från Tradera!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0