★ Renovering AB



Micke höll på halva natten med tapeterna ;) Närå, men vi somnade väl runt 1-2 kanske...
Wille vaknade kl 21 och var färdig sa han. Lyckades inte få honom att somna om förrens 23!!!

Micke håller iallafall på att lägga golv nu men det är osäkert om golvet räcker till! Typiskt... Såklart så ska det ju vara nåt liksom...



Min karl är en riktig handyman! Ikväll ska han få massage av mig, ska göra romantiskt i nya rummet så ska han få en helkroppsmassage av mig. Sen ska vi göra en bebis ;) Mamma och pappa läste inte det där. haha

Nu ska jag duscha sedan blir det att hämta fis från dagis!

Kommentarer
Postat av: matilda

Fiiiiint golv! Vill oxå ha nörkt golv när vi börjar renovera..

2008-10-17 @ 17:22:16
Postat av: Emelinda's blogg

Oh la la, ser ut som om det blir skitsnyggt!!

2008-10-17 @ 18:33:33
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0