★ Gooooo morron, go morron!!

Tjänare tjänare. Här sitter jag kl 06:30 på en Tisdagsmorgon och bloggar en aning eller sju.
Bussen går 12 min över 7 och jag har massa tid över, kan inte äta frukost så här tidigt, speceiellt inte när man ska åka buss. Man mår bara illa och det bubblar i magen. Uäck.
Jag har varken frukost eller lunch med mig idag så det får bli storshopping på Ica. Hoho.

Idag, gott folk. Då får jag veta om mitt vikariat går ut sista September eller om jag får stanna lite till. Håll tummarna för mig, snälla???

Jag skulle vilja att min kära La Familia vaknar där uppe, för jag måste upp och stöka i garderoberna och tända lyset åså... Vad ska man ha på sig idag? Jag måste ju packa ihop Lindas kläder också som jag har fått låna.  Men kanske får hon dom imorgon istället? Jobbade ju till kl 22 igår så jag bara vrålåkte bussen hem för att slänga mig in i duschen vidare till bingen.

William mår inge bra. Han är ständigt trött, äter Dåligt, orolig på nätterna och bajsar diarré =(  Fortsätter det idag (tredje dagen) så måste vi ringa till doktorn, jag är orolig för min lilla fis!!

Nähepp, nu måste jag rota efter kläder. Hoppas dom inte vaknar!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Kenzie

Hoho hur gick det med jobbet? Pöss

2008-09-03 @ 07:45:59
Postat av: Emelinda's blogg

Kom att tänka på dig precis, why? Jo för jag sitter med en stor fet bit brieost i käften nu ;)

2008-09-04 @ 15:01:11
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0