★ Kympivarg

Jag är rutten. Jag missade bussen imorse. Pga av min kramgoa son som ska ge mig så mycket kramar och pussar på morgonen när jag ska iväg till jobbet =) Helt underbart! Kan man ha mer kärleksfull son eller är min underbaring en gudagåva sänd av änglarna? Ja klart han är!

Den 1:a Oktober går jag ner till halvtid. Med 10 timmar fast tjänst och resten vikariat. Hmmm.... Skönt med halvtid, SKÖNT med mer tid till William. Men, pengar vill man ju gärna ha mer av så jag ska söka nytt. Så nu är det igång igen! Den eviga jobbsökningen. Urk på burk. Aldrig får man vara nöjd här i världen. Men nya chefen som vi ska få verkar iaf vara SJUKT bra. Hon kommer styra upp butiken och driva den som en chef ska göra. Ser fram emot att hon börjar hos oss!

Emelinda, är du lite trög? *fniss*

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Varför i hela friden är jag trög????????????



Då är vi på samma nivå nu igen då gällande jobb. Bläblä, varför kan man aldrig få en fast tjänst eller åtminstonde något som är längre än några månader.

2008-09-12 @ 09:25:17
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0