★ Mupp

Idag tar jag bilen till jobbet. Nice att få skämma bort sig ibland ;) Börjar 12 så jag ska väl göra mig iordning snart...
Så nu har man en ny arbetsvecka framför sig!

I lördas var vi på 30 års fest hos syrran. Gamlingen! Vi åt god mat och hade det trevligt. Av oss fick hon en DVD med USB ingång och massa finesser med en 5 årig försäkring och så fick hon ett par guldörhängen. I lotten lade jag i en trisslott och 2 spel på Greyhound! Haha måste ju fula sig ibland. Hon ska bara ner och rätta dom så man vet ju aldrig, kanske finns en summa att hämta ut?

I fredas var vi i Södertälje för att shoppa men med min son i bagaget så gick det inte så bra. Hehe. Så igår åkte jag och Janet med våra söner till Nyköping istället. Wille var lika "jobbig" där men det fanns iallafall kläder i Nyköping! Kan dom inte bara öppna en Gina Tricot i Södertälje?? Vad bra det skulle bli då... La ut en tusenlapp på lite kläder så jag är glad =) Vill bara få mitt paket från HM så jag får min jacka och allt annat. Men början av oktober...ååååå det är ju hundra år kvar!!
Vad ska jag ha på mig så länge?? Ingenting... Halsduk typ...

Nä nu ska jag göra mig iordning. See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0