★ Sorgsen dag

Längtan är över nu. Bea hade värkar igår natt, jag klappade henne och fanns där. Sedan tänkte jag att jag skulle låta henne vara ifred och få sköta sig själv i lugn och ro under natten så vi gick och la oss.
Imorse när vi gick upp så ligger hon död =(  En liten bebis tass stack ut från henne, en bebis hon aldrig fick ut. Och ingen annan heller. Hon dog med sina bebisar =( Vi är helt nere jag och Micke! Haha trodde jag inte att man skulle bli på det sättet när det gäller marsvin, men djur är väl djur antar jag? Micke som alltid sagt att jag får sköta det där själv för han bryr sig inte, till och med han är ledsen. Vi ska åka till Gröna Lund idag med William och Benjamin men Micke sa: "Känns inge kul att åka till Gröna Lund när Bea har dött..." Lilla gubben ;)

Men klart vi ska åka till Gröna Lund! Vi kan ju inte sitta inne och glo för att Bea har flyttat till himlen. Men ah...Jag håller nog med. Är inte ens sugen på frukost =(
Kanske man bara behöver smälta det här så känns det bättre snart. Men alla bebisar som jag längtat till!!! åååå, varför =(

Vi vill begrava henne i farfars skog...Det skulle kännas mer bra, men då kan vi inte göra det förrens ikväll, så då är frågan:

Är det fel att låta henne ligga i sin kista tills ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej.. Nej det är inte fel att låte henne ligga i kistan till i kväll.. Måste ju vara bättre att låta henne göra det och sen begrava henne på det rätta stället.. Ha en bra dag trots allt..

2008-09-27 @ 08:49:14
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Nej men usch va hemskt, stackars lilla Bea. Hoppas hon inte led bara.

2008-09-27 @ 19:50:06
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Helene

Men fy! :(

2008-09-28 @ 22:34:17
URL: http://helenewiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0