★ Rövgas

Jag gör inge annat än å längtar tills jag börjar jobba halvtid!! Weeeeee!!!!!

Annars så är läget lugnt, Wille har varit på dagis idag men jag har bett dem att sprita hans händer flera gånger under dagen och hoppas att dom gör det också! Imorgon ska jag ställa hans egna AlcoGel på hans plats.
Min lille Wille,..som jag saknar så! Längtar, längtar, läääängtar till halvtid= mer tid med Wille.

Igår var vi i Trosa, jag och Wille gick till Janet och Benjamin. Där bakade vi kakor och Janet bjöd på middag sedan gick vi och tittade på när Micke spelade fotbollsmatch. Trosa mot Gåsinge tror jag de hette. Trosa vann med 9-1 hehe. Det var en bra match! Micke var jätte duktig, han slog en hörna som blev till mål. Jag är stolt över min lille fotbollspelare. Han har liksom spelat i Div 2... Och mot Djurgården. Men nu är det bara hobbyspel. Han tycker Div 7 passar han perfekt, inget tvång till nånting, mest bara 40 plussare och dom alla spelar när dom kan. =)

Nu har jag beställt mer tvättmedel från Emanco. Så underbart att få det hemkört till dörren och det räcker i ÅRATAL. Sist vi köpte var...hmmm... När vi flyttade in hit tror jag och jag har massor kvar. Samt sköljmedlet har jag också kvar av. Men när hon ringde nu så är det lika bra att beställa för det går ju åt. Speciellt nu när man har en lillkille som fått bakslag på torrheten. han har blivit duktig på att kissa på sig. men jag har hört att man kan få bakslag sen helt plötsligt så är man torr som aldrig förr =) hihi.

Micke har typ avbrytit i Willes rum? För nu håller han på med att riva de fula garderoberna i hallen...Utanför toan ni som vet  hur det ser ut... Äntligen...hehe

Har förresten lämnat in låneansökan så vi kan byta ut våra fönster. Nån gång måste ju va ens första lån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0