★ Shopping



Så här ser våra fönster ut...Jag står ute på balkongen och drar i persiennen...hmmm...
Jag får igenom ett lån iallafall och tro mig, det var JAG som höll i trådarna. Micke fyllde bara i ansökan så gjorde jag resten. Haha... Men jag och min handläggare sa det att vi lägger upp det på huset, så blir det bättre villkor.
Så nu blir det till att byta fönster!! Lite surt med ett lån men det är smällar man får ta. Så här kan vi ju inte bo, vi har ju trots allt barn att tänka på!

Jag och Wille ska åka iväg på en shoppingtur, messade Kenzie men får inget svar, vågar inte ringa ifall hon har en härlig sovmorgon. Men Cattis hänger på fick jag veta nu!
Jag har beställt kläder från HM och Ellos. Yes. Längtar tills det kommer! Världens snyggaste jacka har jag beställt, jag får den i födelsedagspresent så den är gratis =D Me like! Sen blev det en tröja och en kofta och pyjamasar till Wille och kalsonger. Allt i Bilar såklart. "Blixten Mamma!!!!" Jaaa, Blixten och den ska du få =D
Från Ellos blev det bara REA saker, gardiner, dubbel set med påslakan, morgonrock, BH, trosa och något mer som jag glömt.

Ikväll är det 30 års fest! Syrran är ju gammal nu för tiden...Så det bli god mat och dryck. Med massa paket. Jag vill ju gärna skriva vad vi har köpt men det vore ju dumt eftersom hon läser min blogg ;)

Nähepp, undrar om man ska ta och dra iväg till Cattis kanske? Man måste ju hänga på låset till affärerna =D

Tjing Tjong!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Oj ja nu förstår jag verkligen varför ni måste byta fönster!! Lite kallt i vinter annars kanske.

2008-09-20 @ 10:51:21
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0