★ ajajaj



Williams sandlåda är en succé! Han älskar den.

Igår var det ju som sagt städdag här på området, jag och Micke och en annan lagade fågelgungan i lekparken, nu är den helt utbytt, så himla fin! Gungbrädan behöver lagas bara också men det hann vi inte med.
Efter städdagen med korvgrillning och massvis med lek så åkte vi till Trosa och köpte oss en varsin mjukglass. Underbart väder igår ju och årets första glass satt inte helt fel. Sedan blev det Trossen och köpte hem god mat som vi med en gång satte igång att göra iordning när vi kom hem. Helgrillad fläskfilé, rotsaker i ugn och hemgjord tzatziki.
Micke stönade genom hela måltiden, så jag tror han tyckte det var gott =D

Inatt har jag bokstavligen talat kvidit av smärta! Mina armar var helt kaputt inatt! Jag fattar inte vad det är som händer med mig, jag har så fruktansvärt ont, så här illa kan det väl inte bli av Fibromyalgi? Nu har det gått överstyr tycker jag. Börjar tröttna rejält.

Ska snart bege mig till jobbet, jobbar till 16:15, så det är väl dags att fixa till det sista och brumma iväg...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men åh usch gumman, jag lider med dig!! -poff, försöker trolla bort smärtan-



Massa kramar

2009-04-26 @ 11:35:42
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0