★ Bampnisse

Underbar helg! Varit ledig fredag, lördag och söndag. Underbart...Eftersom jag bara är ledig en dag nästa vecka.

I lördags så lämnade vi av Wille hos Cattis å Nicko ett par timmar så brummade jag och Micke in till Tälje för att köpa paket till William. Vi hittade massor med coola grejer som vi köpte. Hoppas han blir nöjd den lilla amöban...

På kvällen kom Cattis förbi med gödning. Pizza, godis, chips, dip och läsk i mängder. Jag var så MÄTT, Ni vet så där äckligt mätt så man ångrar sig att man åt överhuvetaget. Jag somnade i soffan tillochmed =P Dreglade lite men sen vaknade jag till liv och fick i mig lite mer godis. William sov hos mormor med Benjamin, så vi fick sovmorgon idag =)
Sov för länge tror jag, för jag har varit slö hela dagen. Bakat kringlor idag har jag gjort, skulle göra munkar också men kom på att jag inte har nån olja. Igår bakade jag bullar. Ska choklada kakor, baka munkar, rullis, tårta och kanske snickers rutor om jag får tid över. Kalas på onsdag...

Imorgon blir det storhandling innan jobbet! Tror nog vi behöver handla hem halva Ica.

Har egentligen massor att skriva men nu ska jag natta Wille...Han däckade och sov middag efter han kom hem från mormor så han är vaken lite längre ikväll =) Mysigt.

Men ååååååååååååååååååååååå glömde ta en Samarin hos mamma juuu. Ibland ska man strypa sig själv.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hurtigt värre att baka sådär=) Vi bakade negerbollar o tårta, resten köpte vi till kalaset hehe

2009-04-19 @ 20:23:54
Postat av: Linda

Du MÅSTE göra snickers kakor.... Annars KOMMER inte jag.. hahahahahahahhaah

2009-04-20 @ 09:32:25
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0