★ fest

På Lördag är det fest hos Cattis och Nicko, det ska bli så roligt! Det kommer massor med roligt folk, och Runk Benke är också invited. Han tar garanterat med sig sitt smeggel, that´s for sure! Nicko blev alldeles till sig när jag berättade att Runk Benke ska ge honom en spark i rectum. Jag längtar till eran fest Cattis!!!! Den kommer bli så störd...haha =)
Vad ska vi hiva i oss? Iskall Passoa? Vodka red bull, cider? Nä cider låter tråkigt...

Ingen One Tree Hill idag. Jag är helt förkrossad. Kan inte beskriva i ord mina känslor just nu. Uppgiven. ;)

Wille leker ute på altan, hans nya lekplats just nu...

Idag har det inte hänt så mycket, jag har sovit middag. Det var obeskrivligt skönt. Snarkade gjorde jag tydligen *s*

Micke ska snart iväg och spela fotboll. Vad ska jag göra då? =( Finns ju verkligen INGENTING att se på tv, man undrar ju vad man betalar för?

Kanske ska spela tv spel då? Har ju bara spelat en kvart sen vi köpte det, fast då får Micke visa mig hur man sätter på å allt sånt, jag har ingen aning! High Tech!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0