★ Obese

Varför är det moln idag? Det tycker jag är onödigt!

För första gången så spelade jag Wii igår! Vi har haft det i 18 år men jag har aldrig testat...Men jag slog Micke i boxning och så har jag joggat och gjort andra träningsövningar. Aerobics var roligast! Gick balansgång, men när jag skulle hoppa över den tuggande saken så hoppade jag AV brädan, haha, det skulle man ju tydligen inte göra ;) Fick börja om.
Dessutom fick jag värsta feta gubben och mitt BMI är Obese. Fy. haha. När jag tänker Obese så är det dom som bara ligger ner och inte kan röra sig för att dom är så feta. Men så är inte fallet då...Men min snittålder är 27, till skillnad från Mickes, 62!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA i´m married to an oldie.

Vad kan man hitta på idag då? Nu är hela familjen nyduschade så strax vankas det frukost. Men vad vi ska göra hela dagen lång vet ingen. Förslag?

Jag befaller dig Solen att skina varmt hela dagen utan moln!

Hoppas den lyder mig. Annars får den smaka på smörj!

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Haha vad är det för gamling du är gift med. Det blev ingen lekparksträff den dagen vi pratade om. Och dan efter messade jag inte eftersom du väl var på jobbet? (eller?? när m och w var över hos oss). Puss

2009-04-18 @ 10:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0