★ Sovmorgon



Hej hopp! Fick sovmorgon idag, hela familjen sov till 10. Eller aah, halv 10 för syrran ringde och väckte mig och Micke halv 10. Men det gör absolut ingenting, bara bra! Jag blir bara tröttare ju längre jag sover.

Vi ska åka och storhandla nu, sen ska jag jobba 14-19.

Förresten, glutta in mina Paris Hilton läppar. Fet underläpp och smal överläpp. Jag vill verkligen fylla i överläppen men Micke skriker rakt ut varje gång jag nämner det! haha... Vi får väl se om jag kommer med något plut sen när jag blir rik.

Nej nu måste vi verkligen åka!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Vad snygg du är gumman!! :D

2009-04-20 @ 11:49:15
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Porrbenke

Shit vad smeggel det rinner när jag ser din bild...

2009-04-20 @ 21:59:10
Postat av: Anonym

Goa Grattis Kramar till 3 - åringen ,slanten in satt på hans konto Kraaaaam pussssssss / köp gahhhhh/ hihi

from the norr

2009-04-21 @ 22:20:02
Postat av: Anonym

Goa Grattis Kramar till 3 - åringen ,slanten in satt på hans konto Kraaaaam pussssssss / köp gahhhhh/ hihi

from the norr

2009-04-21 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0