★ lovely

Härlig dag! Som börjades med att vara i stallet. Pyssel och mys och sen en härlig uteritt i solen! Varmt och gosigt var det. Men en brunstig Bonny skvätte överallt! Inte lika gosigt kanske *s*

Vi har umgåtts med Malin och grabbarna, fikat i solen på deras trapp och sedan bar det av till Safirens lekpark där ungarna fick busa av sig. William är ju så lycklig när vi är i lekparken. Lille snutte!!

Väl hemma så fick jag fint besök av en stilig pojk som kom med skjutdörrarna. Lite ögongodis i vardagen är aldrig fel!

På kvällskvisten har jag bara suttit i solen ute på altan och bara njutit. Tittat på när William leker. Han har börjat leka själv nu. Så underbart att se. Förut har han inte haft självförtroende till att ta sig an något. Inte ens till att rita... Men nu när han är på dagis mer så har han blivit en helt annan William. Eller ja, inte helt annan kanske men mer öppen och orädd. Det är en sån lättnad. Nu brummar han med sina bilar och grejjar för sig själv, går upp själv på rummet och bygger bilbana.
Very nice att se sin son utvecklas. Hur det går på 3 års kontrollen vet jag inte, ska man rita huvudfoting så kanske han kommer rita kludd. Eller ett streck. Eftersom han aldrig ritar. Talet kommer bli IG... Jag är lite nervös, kanske mest för att få det bekräftat att han är sen. Underutvecklad? Usch...nej...så jag tänker. Men skitsamma, alla som känner mig vet att jag oroar mig för min son och hans utveckling. Men men, en dag i taget. Älskar honom no matter what.

Jobb ända till Måndag nu då. Spännande? Njae...Men bra betalt!

Desperete Housewives ikväll... Det är ju trevligt. Egentligen borde jag putsa fönster nu när solen gått ner. Måste jag?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Härligt att höra att det går framåt för honom! :)



Men var är DH??? Jävla hockey :(

2009-04-07 @ 20:53:49
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

ladda ner desperate i stället.... mkt bättre å alla avsnitt... sverige suger ju... långt efter...



vart lite godis iaf i grabbarnas ägg! Hitta ingen rolig leksak...

2009-04-07 @ 21:54:39
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nu försvann din ilska över att de aldrig kom med skjutdörrarna..hahah..när det kom en snygging! fniss

2009-04-08 @ 08:00:56
URL: http://www.metrobloggen.se/carnovken
Postat av: Erika

Utmanar dig i min blogg ;-)

2009-04-08 @ 12:47:40
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Erika

jag utmanar di i min blogg ;-)

2009-04-08 @ 12:50:18
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Jennie

Neeh du var ju FBK som fick spöa HV istället för DH=)



3-årskontroll?? Är det något man ska gå på? Här tror jag det inte är någon mer kontroll förrän 4årskontrollen och det är då de kollar om de kan räkna, måla, prata o sånt...tror jag.

2009-04-08 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0