★ äh whatever

Kan man ogilla personer som man inte ens känner? Ja det kan man, så mycket så man blir arg bara man ser dom.

Har inte tagit mig tid för datorn på länge, finns inge kul att göra ändå. Msn fungerar tydligen inte så den kan man ju kassera. Aldrig nån inne iaf. Sorry Cattis att jag inte loggade in men jag somnade i soffan efter att någon träffat mitt huvud med en stor pil av Huvudvärk. Sedan gick vi å la oss kl 21, jag vaknade kl 7 idag och kände mig utvilad. Men då sitter det småpilar överallt på hela kroppen istället. Kan jag nämna nåt ställe på kroppen som inte smärtar?
Det är lekparksträff idag kl 10 men när det är så här kyligt+ont så blir det katastrof och det smärtar ännu mer. Så jag får nog avstå...Men det ser ut som om det kan spricka upp! Hoppas det!

Jag känner mig så negativ idag =( Jag vill ju vara glad men det är så svårt dessa dagar...Orka finna energi när den är bortblåst. William är iallafall som en härlig frisk virvelvind idag, han är så glad och helt underbar.
Vid frukosten så frågade jag om jag fick en puss och plutade med munnen "Nej du får inte, bort med din mun!!"
Haha jag tyckte det va jätte gulligt av min lille fis =) Hans tal artar sig, min farmor sa vid middagen i måndags att Wille pratar precis som min pappa gjorde när han var liten! Hon sa att det är precis som att vara tillbaka i tiden och lyssna på Tord, som min pappa heter. Det lugnade mig...Han säger tillochmed Tallrik precis som pappa gjorde, Tallkik.
Såklart att han pratar som sin morfar, ALLT är ju efter honom! Han föddes tillochmed på morfars födelsedag så dom delar =) Han fick gulsot precis som morfar, han har stora fötter, är lång, ingen annan i någon av min eller Mickes släkt är långa...Bara min pappa som är det...Wille har fått allt efter honom. Jag har en liten mini-Tord här hemma *fniss*

Nu blev jag ju på bättre humör, när jag tänker på hur gullig Wille är och han just nu har pusselbitar som plåster som han balanserar på handen och säger att han har ont.

Igår efter jobbet så kom Cattis och vi gick till HM, hon shoppade loss och jag hittade massvis med Ida kläder som ville bo i min garderob. Men det kunde jag ju glömma. Urfattig AB.
Sen skulle jag åka med till Järna och vänta tills min mamma skulle komma men Cattis busen körde hem mig =) Hon är så snäll. Den bästa =)

Jusste, har jag skrivit om Tjockis? Idag kan han nog få gå ut en sväng tror jag...
Han kom in i Tisdags och bara tvättade sig på snorren hela tiden, då ser jag något stort, brunt, som en vindruva.Blodig och pälslös, såg ut som om han tuggat sönder hela pungen! Så vi fick en akut tid hos Animalen, Micke åkte från jobbet. Då visar det sig att Tjockis troligtvis har bråkat med någon så denne någon har rivit sönder hans pungsäck så hela testikeln hade trillat ur *aj*  Han blev kastrerad så nu är den lille saten punglös! Då är det bara Spinkis to go...Men det får bli ett annat liv. Ekonomin är åt helvete. Vet inte hur länge jag står ut innan jag bryter ihop...Det funkar verkligen inte att jobba halvtid. Så det är verkligen inte aktuellt att skaffa syskon, då skulle vi gå under direkt. Men men, nästa vecka är jag bara ledig en dag och jobbar 7 dar i sträck så jag försöker verkligen jobba så mycket jag bara kan. Vad mer kan man göra? Starta eget, Idas Horhus AB. Kåta karlar betalar även om det är finanskris. 3000:-/avsugning. Bra pris tycker jag.

Ska vi alla supa oss fulla ikväll? Dränka våra bittra problem i sprit.

Summan av detta inlägg? *asg* Sorry att jag är så negativ. Nu ska jag gå å duscha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0