★ Stöke med löke

Sitter i sängen och vilar mig, snart dags att knoppa!

Har haft en underbar förmiddag tillsammans med mamma, jag lämnade Wille på dagis, gick hem och bytte om sen kom mamma och hämtade mig för lite shopping och fika. Det var jätte mysigt, det är väldigt sällan vi umgås så det var kul =)

Imorgon ska jag vårda om hennes fötter, jag älskar att fila fötter och klippa tånaglar, gillar även att pilla mjäll, hudflagor, öronvax osv. Och då gäller det inte bara mig, geggar gärna på andra med =D haha, visst låter jag normal? Finns inge värre än när man ser ett gult öronhål, man vill bara in där och röja!

Jag är ledig nu i 2 dagar, det behöver jag så jag ska njuta till fullo, varenda minut! Jag lovar att det regnar imorgon bara för det, men om det gör det så går jag inte till dagis med Wille, då blir jag ju dyngsur, äger inga regnkläder.
Cattis åkte till Grekland i fredags morse och ända sedan dess har det varit underbart varmt väder här hemma, "otur" när man åker iväg till varmare nejder så är det rena sommaren här hemma.
Miss you CattDjuret!!! Dags att komma hem nu och ta hand om mig!

Igår var familjen Ribberfors här på  lite grillning, det var supermysigt som alltid! Fick känna på bebis sparkar vilket var helt fantastiskt! =)
Längtan till en liten har gjort sig påmind hela dagen idag, mest på Rusta, när jag hittade ett par tapeter som jag bara VILLLLLLLL ha som fondvägg i flickrummet, underbara med fjärilsmotiv. Jag vill verkligen ha en liten flicka, men om jag någon gång blir gravid så blir det säkert en grabb =D Vilket skulle vara underbart det med, syskon...vilken härlig dröm...

Förlängning på hockeyn, va jobbigt då måste jag ju va vaken ett tag till *fniss*

Hejja Grossman!!!  (Vagnhäradsbo som spelar i NHL)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hahaha här hemma kallas jag för pillfia för jag är precis likadan som du, ska klämma o gräva överallt!! Plocka ögonbryn o fila tånaglar på föräldrarna är fullt normalt enligt mig iaf :P



Haha fan va sjuka vi är!! Puss

2009-04-28 @ 08:39:44
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Saaaknar dig gumman!!

2009-04-28 @ 11:07:58
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy vad äckligt... får hulkningar bara jag tänker på det.. haha.. men du vet ju hur jag är.. haha..



det ända som är kul är att pilla bort skinn på fötterna.. dock sina egna å sitt eget flag...

2009-04-28 @ 11:37:37
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0