★ utslagen hjälte


Utslagen hjälte med 160 i puls. Det blev Nyköping! Orolig mamma kan bara inte sitta och titta på.
Väl framme fick han jätte hög feber, därav pulsen, med lite pyssel och vätske ersättning så kunde vi åka hem efter en timme. Han har varit så duktig min lilla bebis, han har sprungit till toa varje gång han skulle spy! Medans han har sovit och vilat så har jag städat! Putsat fönster, torkat av hela altanen, dammat, dammsugit, skurit både över och undervåning, tvättat, skurat toaletter osv. Men så här dagen efter så ser det ju välbebott ut igen. Hur lyckas man?






Gjorde världens godaste sallad igår, eftersom jag nu väntar på att själv bli magsjuk så vill jag bara ha lätt mat i magen, så jag gjorde en sallad med kyckling, pasta, bacon och så klart gurka, sallad, tomat, paprika m.m med en örtdressing som jag blandade i. Det var jätte gott! Det ska jag slänga i mig innan jobbet sen. Börjar kl 14.

Min älskling äter en isglass till frukost. Han vill inte äta nåt =( Men det kommer, isglass och cola får han hela dagen om han så vill! Finns inga regler när man är sjuk =)

Nu ska jag däremot äta nå yougurt...lätt ska det va...Om max ett par dar är det ju jag som ligger som en klubbad säl och spyr som en gris. uh.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men lilla bubben då, krya på dig Wille!!



Nej äsch, inte ska Ida bli sjuk. Håller tummarna att du ska klara dig! Puss

2009-04-30 @ 10:34:43
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0