★ William 3 år

Grattis min älskade Pluttelutt på 3 års dagen!

Jag är sååååååååååååååå trött. Jag har stressad sönder mig dessa dagar. Å tanken på att man ska jobba hela veckan ut + måndagen blir man inte piggare av. Skulle suttit fint att få ledig iaf 2 dagar denna veckan MEN jag ska inte gnälla, det är bra att jobba! Ska vara tacksam....

William sitter bredvid mig å äter jordgubbar. Stora snutten, redan 3 år...Ojojoj.

I augusti är det bröllop! Mickes "bror" ska gifta sig, jätte kul! Jag längtar, haha. Älskar bröllop! Men jag blir aldrig bjuden *asg* Men nu så ;)

Nä men gud va trött jag är, var inge bra att jag satte mig ner ju...bäst jag gör någe annat.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hoppas kortet kom fram! Puss

2009-04-22 @ 16:20:58
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Malin

men fan då..hade ju tänkt att jag skulle ringt å gratta han igår..men minnet är inte alltid med mig..men ge honom en grattis kram i efterskott från oss alla.



kram

2009-04-23 @ 08:17:13
URL: http://mtl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0