★ Jävla svininfuensa

Jag är så otroligt trött på allt tjat om svininfluensan!! Överallt, vart än man vänder sig så står det om det. Till och med på jobbet, i veckobreven. Jag läser i tidningarna liknande detta:

Måndag: "18 miljoner döda i svininfluensan!"
Tisdag: "Den nya influensan som alla andra flunsor, bara att den är ny"
Onsdag: "Svensk har fått konstgjord lunga och dör snart"
Torsdag: "40% av dom som dött har varit unga och friska"
Fredag: "Finns ingen anledning till oro att smittas och dö, flunsan ofarligt"
Lördag: "VARNING!!! Gå inte utanför dörren om du inte vaccinerat dig, du DÖR på direkten!!"
Söndag: "Man blir inte ens smittad och man kör dieten LCHF, ät fett och stay well"

Men seriöst?? Hur mycket budskap ska man få? Man läser ju alla olika varianter, antingen blir man lite snorig eller så tokdör man.

SÅ, är denna förbenade influensa farlig eller ej?? Vad ska man göra för att överleva då? Tvätta händerna med sprit som Apoteket sålt slut på. Sluta andas bland folk? Vaccinera sig? Som räcker i 6 månader, känns ju meningslöst. Speciellt när INGEN vet bieffekterna av detta vaccin. ALDRIG att jag skulle låta någon spruta in det i mig, utan ett dokumenterat ofarligt OK. Om 10 år kanske det smyger fram att det var som amalgam i tänderna är idag. Så nehej du tack...Den sprutan sparar jag till någon annan.

Som sagt, är så otroligt trött på detta. Blir man sjuk så blir man, då blir man snorig och febrig men det går över. För det har jag läst. Eller får man konstgjord lunga och dör? För det har jag också läst... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0