★ Tvestjärtar

Min altan är alldeles tom! Vad konstigt det ser ut utan blommor! Vad kan man fylla ut med istället?
Det ända som fyller ut altanen nu är alla tusen tvestjärtar!! HUVVA!!!! Dom är så äckliga, ser jag 1 så känns det som att jag har 10 på mig!! Urk!!

Jobbat idag, kom hem, åt lite tacos och nu? Har jag tråkigt. Finns ju ingenting att se eller göra.

Har börjat banta nu! Nutrilette hela dagarna, lite mat på kvällen. Det är så jag kör nu. Bara low carb, så bort med allt vitt och välkomnar fettet mer. Första dagen idag men jag är mätt och nöjd. Med tanke på hur lite jag egentligen äter på en dag så hjälper Nutrilette mig med att få i mig det nödvändiga. Då får jag mig en rivstart till att ändra mina matvanor.
Hoppas det fungerar bara... Har kryssningen som morot =P  Den 26 September smäller det! Hoppas Håkan jobbar! Gör han inte det så blir jag ledsen =(

Lite busväder ute, Micke hörde Åskar men han verkar ha tystnat. Typiskt. Jag vill ha åska! MASSOR!! Ge mig oväder!!

Har inget intressant alls att skriva... Jag bara jobbar jämt. Och ska så  göra hela helgen.

Men imorgon så ska min syster Janet kidnappa Wille över natten så då passar vi på att smita på bio. Och äta ute... Mysigt =)

Nehepp jahapp...Duscha, fila naglarna och pyssla om fötterna lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0