★ Burdaga i snön och fullspäckad dag. Kurr.



Sofija cyklade till jobbet imorse ;) hahaha

Vaknade till världens snöyra imorse och insåg att den planerade julklapps trippen till Nyköping blir inställd.
Så jag brummade iväg till Kenzie med noll sikt framåt, vi droppade av ungar lite här och var sen blev det shopping i Trosa. Min enda lediga dag så jag var ju tvungen att handla någonstanns! Men vi hittade massor, jag blev klar faktiskt =) Väl där så insåg vi hur skönt det var, inga köer, trevligt bemötande, fina paketinslagningar. God mat- Kolgrillen såklart ;) Och Trosa har ju faktiskt mycket utbud på saker, så det var trevligt, bekvämt och bra =) I like it!

Efter all shopping och ett par tusen fattigare så åkte vi till Fitri, som var barnvakt åt Iris under tiden.Men jag blev galen på all snö som begravde mig till knäna så jag skottade upp hennes uppfart =P
William och Vincent busade både inne och ute, det är så skönt i hans ålder nu, att han klarar sig själv. Man kan släppa iväg han. Min stora kille.

Sedan bjöd jag upp Kenzie å ungarna på middag, planerat sen ett par dar, hemmarullade köttbullar, långkokt äkta gräddsås och potatis med lingon. Hon får så rolig mat hos mig ;) Köttbullar och makaronilåda och... makaronilåda igen =D haha...spännande! Till skillnad från hennes gourmet middagar som man inte ens kan uttala namnet på! Rena rama Bree Van De Kamp =P  Då blir Fitri Gabrielle Solis...Vem blir jag då? Tant McCluskey.



När William somnat så slog jag in alla klappar, jag har ju julkänsla!! Snö gör så otroligt mycket!
Belöning efteråt med te och Brie ost på Digestive. Ja, jag är ju gammal! Mrs. McCluskey passar mig.

Sitter och myser nu, lyssnar på Leona Lewis och insåg ju att hon sjöng Homeless!! Det är Darins låt som hon har gjort cover på. Men jag måste säga att Darins version är bättre, han låter mer sårbar. Jag ska gifta mig med honom faktiskt... Alla får komma på bröllopet.

Jusste! Imorgon kommer Idol deltagarna till Tälje, kanske ska smita upp till fikarummet och kramas med Calle ;)
Erik är inte där så då måste man ju ta William Senior. Han påminner så mycket om Wille, speciellt i början av Idol, hans osäkerhet, sättet han drar upp axlarna på. hihi

Nä men gud vad jag svamlar. Era små stackare...

Kenzie säger att jag är en anafalbetiker. Men jag svarade med att jag är analdiabetiker. Får då höra på Östgötska att jag behöver insulin i röva.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Kenzie

I like meatbolls you bitch! Sen heter det analfabet jävla mupp ;-) (för jag var ju så jävla bra på att stava det själv menar jag!). Dags att sova. Ridå!

2009-12-17 @ 23:15:04
URL: http://kenzies.blogg.se/
Postat av: Ida

Skrev ju bara av det du skrev! Så det gör ju dig till mupp =D



Du kan få sova på min axel så det är lugnt.

2009-12-17 @ 23:17:04
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Kenzie

Haha species!!

2009-12-17 @ 23:17:52
URL: http://kenzies.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är ju så sjuk ida!!! Mrs Mccluskey!! hAHAHAHAHAHA! Ja jag kan inget annat än å skratta!!

2009-12-17 @ 23:29:53
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Sofija

Dra inte in mig i dina blogginlägg:) Det var inte alls min cykel så sluta ljug på mig din lilla fis! Det är min systers cykel, sådeså:P



2009-12-18 @ 10:05:04
URL: http://justflippacoin.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag skakar bara på huvudet o ler :)

2009-12-18 @ 14:37:50
Postat av: Erika

KOlla nu min blogg och gå in på den SKIT roliga sidan jag tipsar om UNDERBAR. Hoppas ni har det bra?! Kram kram!

2009-12-18 @ 16:13:43
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Fitri

Ja jösses Amalia...så sjukt störd du är =D Man kan ju inget annat än o skaka på huvet o älska dig lite till.

Tack för att du skottade upp min uppfart snälla du!! Men det roade mig gott när Emelie plöjde sig igenom snön med sumobebis i ena handen o en påse tillbehör i andra..haha =P

Har ingen aning om vem Gabrielle Solis är...but I like it ;) Måste googla upp de nu..



Puss!

2009-12-19 @ 19:33:05
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0